ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑΣ

▪️Υπάρχουν πολλές θεραπείες που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι για να μειώσετε τον πόνο και την δυσφορία που προκαλεί η αρθρίτιδα. Ένας εύκολος και μη επεμβατικός τρόπος για να διατηρήσετε την ευελιξία των αρθρώσεων, να βελτιώσετε το εύρος της κίνησης και να ανακουφίσετε τον πόνο της αρθρίτιδας είναι οι ασκήσεις χειρός.

♦️Οι ασκήσεις χειρός μπορούν να συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των μυών που υποστηρίζουν τις αρθρώσεις του χεριού.

•Άσκηση #1: Κάντε μια γροθιά

Ξεκινήστε κρατώντας το αριστερό σας χέρι με όλα τα δάχτυλά ίσια. Στη συνέχεια, λυγίστε αργά την παλάμη σας σχηματίζοντας μια γροθιά και τοποθετώντας τον αντίχειρά σας στην εξωτερική πλευρά της παλάμης.

•Άσκηση #2: Κάμψη δαχτύλου

Ξεκινήστε από την ίδια θέση με την τελευταία άσκηση, με το αριστερό σας χέρι να παραμένει ίσιο . Λυγίστε τον αντίχειρα προς την παλάμη σας. Κρατήστε τον σε αυτήν τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα και στη συνέχεια ισιώστε τον προς τα πάνω. Μετά λυγίστε τον δείκτη προς την παλάμη σας. Κρατήστε τον σε αυτήν τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα και στη συνέχεια ισιώστε τον.

•Άσκηση #3: Κάμψη αντίχειρα

Αρχικά, κρατήστε το αριστερό σας χέρι με όλα τα δάχτυλα ίσια. Στη συνέχεια, λυγίστε τον αντίχειρά σας εσωτερικά προς την παλάμη σας και τεντώστε τον, ώστε να ακουμπήσει τη βάση από το μικρό σας δαχτυλάκι. Ωστόσο, αν δεν μπορείτε να το φτάσετε, μην ανησυχείτε.

•Άσκηση #4: Σχηματίστε ένα ‘O’

•Άσκηση #5: Κάμψη τραπεζιού

Τοποθετήστε την αριστερή πλαϊνή πλευρά του αριστερού σας χεριού σε ένα τραπέζι, με τον αντίχειρά σας στραμμένο προς τα πάνω. Κρατώντας σταθερά τον αντίχειρα σε αυτήν τη θέση, λυγίστε τα άλλα τέσσερα δάχτυλα προς τα μέσα, ώστε το χέρι σας να σχηματίσει ένα νοητό «L».

•Άσκηση #6: Ανύψωση δαχτύλου

Τοποθετήστε το αριστερό σας χέρι σε ένα τραπέζι, με την παλάμη προς τα κάτω. Ξεκινώντας με τον αντίχειρά σας, ανασηκώστε αργά από το τραπέζι ένα δάχτυλο κάθε φορά.

•Άσκηση #7: Τέντωμα καρπού

Δεν θα πρέπει να αμελήσετε τους καρπούς των χεριών σας, που μπορεί επίσης να πονέσουν ή να γίνουν δύσκαμπτοι από την αρθρίτιδα. Για να γυμνάσετε τον καρπό σας, κρατήστε το δεξί σας χέρι με την παλάμη στραμμένη προς τα κάτω. Με το αριστερό σας χέρι, πιέστε ελαφρά το δεξί, μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στον καρπό και στο μπράτσο σας.

🌿nikos ioakimidis🌿


0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *