Γυμναστική πριν το Πάσχα και πριν το καλοκαίρι βιαστικές κινήσεις ‼️

Τα τελευταία χρόνια, η άσκηση αποτελεί συχνή επιλογή για κάποιον που έχει βάλει στόχο να φτιάξει τη φυσική του κατάσταση, να αυξήσει τη μυική του μάζα, να ελέγξει το βάρος του ή απλά να ασκηθεί.

•Μην ξεκινάτε γυμναστήριο μετά το Πάσχα ή λίγο πριν από το καλοκαίρι σε εντατικούς ρυθμούς και σταματάτε μετά το Σεπτέμβριο.

•Γενικότερα, η απότομη αύξηση του χρόνου και της έντασης της προπόνησης αυξάνει την πιθανότητα τραυματισμών.

•Δοκιμάστε διαφορετικές δραστηριότητες και ασκήσεις για να αποφύγετε την επιβάρυνση και τη φθορά σε συγκεκριμένα σημεία.

•Η ξαφνική εναλλαγή από ηρεμία σε έντονη άσκηση και το αντίθετο δεν αρέσει στο μυοσκελετικό σύστημα

•Ξεκουραστείτε. Ο χρόνος της ανάπαυσης δίνει στο σώμα την ευκαιρία να ενεργοποιήσει επιδιορθωτικούς μηχανισμούς, να αποκαταστήσει μικροκακώσεις και να ανανεώσει τη σωματική ενέργεια.

•Ακούστε το σώμα σας. Το σώμα σας μιλάει, μην το αγνοείτε. Αν νιώθετε άρρωστος ή κουρασμένος μειώστε την άσκηση.

•Μη βιάζεστε να ολοκληρώσετε μία άσκηση ή ένα σετ επαναλήψεων. Βελτιώστε την τεχνική και το ρυθμό σας για να εξασφαλίσετε ότι χρησιμοποιείτε σωστά τους μύες σας.

•Φροντίστε να έχετε καλή φυσική κατάσταση, σωστή τεχνική, δύναμη, σωστή στάση σώματος, καλή ισορροπία έτσι ώστε αυτοί οι παράγοντες να δράσουν προστατευτικά τη στιγμή του τραυματισμού.

Δεν γίνονται θαύματα σε έναν μήνα ‼️

🌿nikos ioakimidis🌿


0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *