Μην αφήσεις τη γυμναστική να σε αφήσει

♦️Όταν για κάποιο λόγο κάποιος αναγκάζεται να παραμείνει… αδρανής, αυτό μπορεί να τον παρασύρει “προς τα κάτω”

♦️Είτε πρόκειται για κάποιο τραυματισμό, είτε για μια αρρώστια ή ακόμη και μια εγκυμοσύνη που απαιτεί ιδιαίτερης προσοχής, η συνέχεια των υγιεινών συνηθειών μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολη υπόθεση, όταν αλλάζει η ρουτίνα που σχετίζεται με την άσκηση.

•Σκεφτείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε

Έχετε τραυματιστεί στον αστράγαλο; Μπορείτε να γυμνάσετε το πάνω μέρος του σώματός σας.

•Προσέξτε τη διατροφή σας

Αν δε μπορείτε να γυμναστείτε, είναι πολύ σημαντικό να προσέξετε ιδιαίτερα τη διατροφή σας για το διάστημα που θα παραμείνετε εκτός.

•Περικυκλώστε τον εαυτό σας με… υγιεινές εμπνεύσεις

Μπορεί να μην είστε σε θέση να πάτε στο γυμναστήριο, όμως μπορείτε να συνεχίσετε να περιστοιχίζεστε από “υγιεινές συνήθειες”

•Θέστε τους στόχους σας για το μέλλον

Ακόμη κι αν δε μπορείτε να σηκωθείτε από το κρεβάτι ή τον καναπέ, μπορείτε να θέσετε τους στόχους σας για το μέλλον…

•Παραμείνετε απασχολημένοι

Αν δε μπορείτε να κάνετε τίποτε από τα παραπάνω και “τρώγεστε” με τον εαυτό σας, προσπαθήστε να παραμείνετε δραστήριοι με κάποιο άλλο τρόπο

🌿nikos ioakimidis🌿


0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *