♦️Μύθοι για το αδυνάτισμα και η γυμνή αλήθεια

Γιατί αν κατάφερε και η Ρενέ Ζελεβέγκερ να γίνει κορμάρα, εμείς έχουμε πολλές παραπάνω πιθανότητες.

♦️Μύθος Νο1: Σε 3 μήνες αλλάζεις το σώμα σου

Η αλήθεια: Η ολική σωματική αλλαγή («μεταμόρφωση») είναι κάτι που διαφημίζεται πολύ, αλλά σπανίως επιτυγχάνεται γρήγορα και πάντως όχι μέσα σε μόλις 3 μήνες. Στατιστικά, από τα 100 άτομα που ξεκινούν κάποιο συστηματικό πρόγραμμα γυμναστικής και δεν το εγκαταλείπουν στη μέση, μόνο τα 5 αναδιαμορφώνουν πλήρως το σώμα τους μετά από ένα (1) έτος.

♦️Μύθος Νο2: Πρώτα χάνεις κιλά, μετά αρχίζεις γυμναστική

Η αλήθεια: Μόνο με δίαιτα αδυνατίσματος και χωρίς καθόλου γυμναστική πιθανώς να χάσετε ταχύτερα βάρος, το οποίο όμως θα προέρχεται κυρίως από υγρά και μυς.

♦️Μύθος Νο3: Λίγο περπάτημα καθημερινά αρκεί

Η αλήθεια: Μολονότι το περπάτημα είναι μια εξαιρετική αερόβια άσκηση, ιδίως όταν γίνεται με γρήγορο ρυθμό και για 30-45 λεπτά τη φορά, δεν επαρκεί για να αποκτήσεις πολύπλευρα καλή φυσική κατάσταση

♦️Μύθος Νο4: Αλλάζεις πρόγραμμα που έχει αποτελέσματα

Η αλήθεια: Τουλάχιστον για τη γυμναστική ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Συγκεκριμένα ερεθίσματα επιφέρουν συγκεκριμένα αποτελέσματα και η επανάληψή τους με τον ίδιο ακριβώς τρόπο απλώς τα συντηρεί.

♦️Μύθος Νο5: Κερδίζεις μυς και χάνεις λίπος ταυτόχρονα

Η αλήθεια: Πρόκειται για διαφορετικές μεταβολικές διεργασίες, που βασίζονται σε τελείως διαφορετικούς μηχανισμούς και γι’ αυτό δεν μπορεί να συμβούν και τα δύο ταυτόχρονα σε άξια λόγου επίπεδα.

♦️Μύθος Νο6: Τρώγε πάντα κάτι πριν από τη γυμναστική

Η αλήθεια: Εάν ο βασικός σου στόχος είναι να χάσεις λίπος, αν καταναλώνεις τροφή πριν την άσκηση, δεν θα πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

♦️Μύθος Νο7: Όσο περισσότερο ιδρώνεις τόσο περισσότερο λίπος καις

Η αλήθεια: Το πόσο ιδρώνεις υποδηλώνει ότι ανέβηκε η θερμοκρασία σου και χάνεις υγρά μέσω της εφίδρωσης.

♦️Μύθος Νο8: Μπορείς να χάνεις 1 κιλό λίπους τη φορά

Η αλήθεια: Αν ζυγιστείς πριν και μετά τη γυμναστική, μπορεί πράγματι να διαπιστώσεις ότι έχεις «ελαφρύνει» κατά 1-1,5 κιλό.

♦️Μύθος Νο9: Με τις πολλές επαναλήψεις «γραμμώνεις»

Η αλήθεια: Οι μύες ανταποκρίνονται στο προπονητικό ερέθισμα, αυξάνοντας τον όγκο τους (υπερτροφία), σε βαθμό ανάλογο του αριθμού των μυϊκών ινών που δραστηριοποιούνται και της επιβάρυνσης που δέχονται.

♦️Μύθος Νο10: Μη σταματάς αν δεν πονέσεις

Η αλήθεια: Ο πόνος δεν είναι ένδειξη αποτελεσματικής γυμναστικής! Αντιθέτως, αποτελεί μήνυμα ότι κάτι δεν πάει καλά.

♦️Μύθος Νο11: Η γυμναστική ανορθώνει το πεσμένο στήθος

Η αλήθεια: Το γυναικείο στήθος αποτελείται κυρίως από λίπος, συνδετικό ιστό και δέρμα, ενώ έχει ελάχιστο μυϊκό ιστό.

♦️Μύθος Νο12: Η κυτταρίτιδα διαλύεται με τοπικές ασκήσεις

Η αλήθεια: Οι τοπικές ασκήσεις δεν αυξάνουν αρκετά την κυκλοφορία του αίματος και δεν ευνοούν την απομάκρυνση της υπερβολικής ποσότητας λέμφου που, μαζί με το εγκλωβισμένο λίπος και τις τοξικές ουσίες, δημιουργούν την κυτταρίτιδα.

♦️Μύθος Νο13: Η κοιλίτσα «πέφτει» με πολλούς κοιλιακούς

Η αλήθεια: Ακόμα και 1.000 κοιλιακούς να κάνεις καθημερινά, οι διαστάσεις της κοιλίτσας σου δεν πρόκειται να μειωθούν αισθητά, ούτε θα δεις ποτέ «πλάκα στομάχι» και κοιλιακούς «φέτες», εάν δεν απομακρύνεις το στρώμα λίπους που καλύπτει τους μυς αυτούς.

♦️Μύθος Νο14: Οποιαδήποτε γυμναστική κάνει καλό

Η αλήθεια: Η γυμναστική και τα σπορ αποτελούν ισχυρότατα «φάρμακα», που επηρεάζουν με διαφορετικό τρόπο και σε διαφορετικό βαθμό τον καθένα μας.

🌿nikos ioakimidis🌿


0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *