🍷ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΝΥΧΤΟΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΑ🍷

♦️Αλκοόλ και Πρωτεΐνοσύνθεση

Από την άποψη του αλκοόλ και της μυϊκής πρωτεϊνοσύνθεσης, υπάρχουν μερικές μεταβλητές που θα πρέπει να εξετάσουμε, οι οποίες θα αλλάξουν ακριβώς το τί κάνει το αλκοόλ στην μυϊκή οικοδόμηση. Αυτά περιλαμβάνουν:

•Πόσο αλκοόλ καταναλώνετε
•Ο ρυθμός απορρόφησης και η κάθαρση του αλκοόλ από τον οργανισμό

Σε γενικές γραμμές, το αλκοόλ θα μειώσει την μυϊκή πρωτεϊνοσύνθεση με ένα εξαρτώμενο τροπο δοσολογίας και χρόνου. Δηλαδή, όσο περισσότερο αλκοόλ καταναλώνετε, τόσο μεγαλύτερη είναι η μείωση της μυϊκής ανάπτυξης. Η μείωση αυτή συμβαίνει μόνο κατά τη διάρκεια της οξείας φάσης της κατανάλωσης αλκοόλ. Με άλλα λόγια, η ικανότητά σας να χτίσετε μυϊκή μάζα είναι χαμηλότερη ενώ πίνετε. Μόλις σταματήσετε να πίνετε όμως, η ικανότητα του σώματός σας για μυϊκή οικοδόμηση αρχίζει να επιστρέφει, και επιτυγχάνονται τα βέλτιστα επίπεδα μέσα σε περίπου 24 ώρες.

🔺Στον παρακάτω πίνακα αναφέρουμε ενδεικτικά τις θερμίδες και την περιεκτικότητα σε αλκοόλ ανά μερίδα σερβιρίσματος μερικών ποτών.

▪️Ποτό (% περιεκτικότητα αλκοόλ) |Ποσότητα σερβιρίσματος (ml) |Αλκοόλ (γρ) |Θερμίδες

•Μπίρα (4%): 250 |10 |107
•Μπίρα χωρίς αλκοόλ: 250 |- |38
•Οινοπνευματώδη με 40% αλκοόλ (τζιν, ρούμι, ουίσκι, βότκα) : 45|14|100
•Μπράντι, κονιάκ (38%): 30|11 |75
•Κρασί λευκό. ξηρό (9%): 120 |11 |80
•Κρασί κόκκινο ή ροζέ (10%): 120 |12 |85
•Κρασί γλυκό (10%): 120 |12 |105
•Σαμπάνια (10%) : 120 |12 |100
•Τσέρι (15%):60 |9 |74
•Γλυκό τσέρι, μοσχάτο κρασί (15%):60 |9 |90
•Λικέρ (30%):45 |13 |160
•Bloody Mary (10%):150 |14 |116
•Daiquiri (25%):60|14 |111
•Manhattan (30%):60 |17 |178
•Martini (31%):75 |22 |156


0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *