ΓΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΕΙΣ

•Ακόμα και 1.000 κοιλιακούς να κάνετε καθημερινά, οι διαστάσεις της κοιλίτσας σας δεν πρόκειται να μειωθούν αισθητά, ούτε θα δείτε ποτέ «πλάκα στομάχι» και κοιλιακούς «φέτες», εάν δεν απομακρύνετε το στρώμα λίπους που καλύπτει τους μυς αυτούς.

•Ο ενδεδειγμένος τρόπος για να επαληθευτούν οι προσδοκίες σας, είναι να δώσετε προτεραιότητα στην απώλεια λίπους με συνδυασμό δίαιτας, αερόβιας γυμναστικής, εστιασμένων ασκήσεων κοιλιακών και ασκήσεων γενικής ενδυνάμωσης, προτιμότερο με πρόσθετες αντιστάσεις.

•Με τη δίαιτα θα κινητοποιήσετε το αποθηκευμένο λίπος, με την αερόβια άσκηση θα το κάψετε, με τις εστιασμένες ασκήσεις θα βελτιώσετε το μυϊκό τόνο των κοιλιακών σας, ενώ με τις ασκήσεις γενικής ενδυνάμωσης θα αποκτήσετε περισσότερους μυς σε όλο το σώμα σας και θα αυξήσετε το μεταβολισμό σας.

🌿nikos ioakimidis🌿


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *